7 de Maig de 2019

Fibracat estrena web, actualitzant la imatge i consolidant el seu discurs de compromís amb el territori

Coincidint amb el seu desplegament per tot el territori català Fibracat ha estrenat, molt recentment, una renovada pàgina web amb una imatge actualitzada, molt fresca i senzilla, però, alhora , innovadora, dinàmica i potent, que ha estat dissenyada per a una millor experiència d’usuari i que permet un funcionament absolutament pràctic i intuïtiu, en un entorn visualment molt còmode.

Fibracat.cat, a banda d’actualitzar la seva imatge gràfica, posa a disposició de l’usuari un seguit de noves eines. Per una banda, el configurador de tarifes ha millorat substancialment i permet, ara, no només contractar tots els serveis de Fibracat on-line, sinó escollir d’entre múltiples combinacions la que més s’adapti al client. La web nova incorpora també un nou apartat amb les preguntes freqüents (FAQS), un espai on els interessats a treballar a l’operadora podran fer arribar el seu currículum vitae i una secció en la qual apareixeran les ‘stores’ de la companyia. A més, fibracat.cat aquest blog que recopila interessants articles sobre noves tecnologies i connectivitat, així com notícies pròpies de Fibracat.

 

Connectem amb la cultura, l’art i les lletres catalanes

A la nova pàgina web, Fibracat consolida el seu discurs íntimament lligat amb la catalanitat i la cultura. Amb l’estrena del lema ‘Connectem amb el que t’apassiona’, el primer operador global de telecomunicacions amb capital 100% català, transmet un missatge que el vincula amb elements que apassionen i uneixen els catalans: la cultura, l’art i les lletres. En aquest sentit, Fibracat ha batejat les seves tarifes rendint un clar homenatge al territori. Trobem que les tarifes de fibra per a particulars han pres el nom als moviments culturals modernisme, expressionisme i surrealisme, i s’anomenen: tarifa Modernista 200, tarifa Expressionista 500 i tarifa Surrealista 1.000. Les tarifes de mòbil per a particulars entronquen amb els valors de cultura i lletres catalanes des d’una perspectiva totalment femenina, ja que porten noms de pila de dones revolucionàries (escriptores, activistes, il·lustradores…) que en la majoria dels casos van lluitar per mantenir viva la llengua i la cultura catalanes. Trobem, per exemple, la tarifa Muriel, la tarifa Elna o la tarifa Caterina. La nomenclatura dels serveis per a empreses beu de la geografia catalana. Així, la fibra per a empreses porta el nom de les tres serralades més rellevants del país: Litoral 200, Transversal 500 i Pirineus 1.000; i les de mòbil per a empreses, s’inspiren en els rius catalans, portant el nom de quatre de cabal generós: el Ebre, el Segre, el Ter i el Llobregat.

 

Mòbil: preus més baixos o millors prestacions

Fibracat, d’altra banda, celebra el desplegament per tot el territori català amb unes tarifes espectaculars, que queden recollides a la nova web. Així, el primer operador global de telecomunicacions amb capital 100 % català i que s’ha convertit en una companyia de telecomunicacions de consideració FULL, lluny d’augmentar tarifes com tendeixen a fer la resta d’operadores, ha ampliat les prestacions d’algunes tarifes i n’ha reduit els preus. A més, l’operador aterra a la demarcació de Tarragona oferint unes tarifes per a mòbil amb contractació de dades especials per a tots que realitzin l’alta, físicament, a la nova botiga de Reus. Els nous clients (ja sigui amb una nova línia o en portabilitat) es podran beneficiar d’un mes gratuït de la tarifa escollida o bé de 3 mesos de pagament, però amb el doble de gigues que inclou la tarifa.

 

Sobre Fibracat

Fibracat estrena nova pàgina web en l’arrencada del seu desplegament a tot Catalunya, que ha engegat a Reus i que properament obrirà ‘store’ a Girona. L’operadora de telecomunicacions està immersa aquest any 2019 en un ambiciós pla d’expansió que la portarà a oferir fibra òptica real a totes les ciutats grans del país i a ser absolutament a totes les poblacions catalanes de més de 50 habitants en menys de 5 anys.

 

Fibracat és el primer i únic operador global de telecomunicacions amb capital 100% català. És una empresa que aspira a convertir-se en líder del mercat a Catalunya, en un sector fins ara dominat per gegants. L’operadora, en un mercat de telecomunicacions ple de multinacionals,   es   reivindica   com   una   companyia   de   proximitat,  compromesa amb el territori, i que és capaç de mirar als ulls a la competència.