28 de Maig de 2019

Fibracat es converteix en l’operador oficial de telecomunicacions de Manrusionica durant, almenys, tres anys

Fibracat, el primer i únic operador global de telecomunicacions català, ha tancat un acord amb l’organització de Manrusionica per patrocinar el Festival Sensorial de Música Electrònica de Manresa aquest 2019 i els dos propers anys. Manrusionica tindrà lloc el proper dissabte dia 8 de juny, a partir del migdia, i s’allargarà fins la matinada del diumenge 9 de juny, a l’entorn de la basílica de la Seu i al Palau Firal de Manresa.

Fibracat, per una banda, proveirà de connexió durant el festival, tant a l’organització com al públic general, amb connexió wifi gratuïta a tots els espais de Manrusionica (l’entorn de la basílica, el Parc de la Seu, la plaça de la Reforma i també el Palau Firal de Manresa); i, per l’altra, patrocinarà l’escenari insígnia de Manrusionica, situat a la plaça de la Reforma en el qual té lloc l’espectacle de videomapping projectat sobre la imponent façana de la Seu i batejat, enguany, com ‘Escenari Fibracat’.

L’escenari Fibracat funcionarà entre les 18h de dissabte i les 2.30 h de la matinada de diumenge i acollirà, únicament, actuacions de dones. Amb aquest gest, Manrusionica vol posar el seu gra de sorra en pro de la igualtat de gènere, lluita completament compartida per Fibracat que té, entre els seus valors principals, l’aposta pel talent femení i la visibilització de les dones en sectors i espais tradicionalment invisibilitzades.

Per tot plegat, donant suport a Manrusionica, Fibracat reitera el seu compromís amb la figura de la dona, amb la cultura i el territori que l’ha vist néixer. 

Lucía Alcaina, directora creativa de Manrusionica, ha declarat que des de l’organització “valorem moltíssim que les marques col·laborin amb aquest projecte. Podem dir que gràcies al suport d’empreses com Fibracat, Manrusionica és possible”. Alcaina ressalta que “aquesta col·laboració és clau aquest any, ja que en la nostra 9è edició, hem fet un canvi important pel que fa a conceptualització, diferenciació i professionalització del projecte, ja que ens hem vinculat amb la vivència de sensacions. A més, tot està pensant amb una perspectiva experiencial per a l’usuari, de manera que la seva comoditat, és important per a Manrusionica, i tenir wi-fi gratuït, creiem que serà un detall molt interessant”.

Per la seva banda, Meritxell Bautista, cofundadora i CMO de Fibracat, afirma que és “un veritable plaer donar suport a iniciatives culturals del nostre territori, que any rere any van evolucionant i que tenen una clara de vocació de fer arribar l’experiència musical i sensorial a milers de persones i, de passada, donar a conèixer el patrimoni manresà”. Per a Bautista, el fet que “hi ha hagi un escenari 100% femení és, per a nosaltres, un encert i concorda perfectament amb els valors de Fibracat, ja que sempre hem prioritzat i apostat per la figura de la dona dins l’empresa i dins del sector de les TIC”.

Suport a la cultura a Manresa i tot Catalunya

Paral·lelament, Fibracat que enguany s’està expandint per tot Catalunya, obrint ‘stores’ a Reus, Girona, Lleida i Barcelona i fent arribar la fibra més competitiva del mercat a tot el territori, està treballant per donar suport a iniciatives culturals i vinculades amb la figura de la dona arreu del país.