16 d'Agost de 2019

Arrenca La Lliga: Fibracat és la millor opció per veure el futbol (i la més econòmica)

Fibracat és l’opció més econòmica i la connexió més eficient per veure el futbol de Primera Divisió (que avui estrena temporada), així com la resta de competicions nacionals i internacionals. Després de tres temporades oferint LaLiga per mitjà de la plataforma Fibracat TV, aquesta vegada Fibracat ha decidit desvincular les seves tarifes a l’oferta de futbol i assessorar els clients i clientes sobre quina és la millor opció externa per poder veure tant la Lliga com la Champions League, la Copa o altres competicions europees. Al mateix temps, la connexió per fibra òptica de Fibracat és la que garanteix un temps de resposta (latència o ping) més baix possible per poder veure l’espectacle de l’esport rei en les millors condicions.

Fibracat i futbol des de 55,99 euros. Més enllà de les prestacions tècniques, Fibracat també suposa un estalvi de diners important. La connexió de fibra a 200 Mbps de Fibracat més tot el futbol per mitjà d’una plataforma com MiTele costa només 66 euros mensuals, molt inferior a les ofertes dels operadors que incorporen l’oferta de futbol en tarifes similars, que suposen un cost mensual d’entre 100 i 120 euros. Si només volem veure la Lliga, l’import contractant Fibracat és de només 55,99 euros/mes, que passa a només 69,99 euros/mes si volem afegir-hi una línia mòbil amb trucades il·limitades i 20 GB. En definitiva, a Fibracat apostem perquè els clients estalviïn diners i lligams, i per això el nostre servei gratuït d’atenció al client (1711) assessora des de fa dies sobre la millor opció no només per veure el futbol, sinó també pel que fa a MotoGP o les sèries més populars del moment, entre d’altres.

Un canvi de paradigma. Les ofertes de futbol, motociclisme i cinema han estat, tradicionalment, el principal reclam de les companyies operadores de telecomunicacions, però l’aparició de plataformes alternatives especialitzades en cadascun d’aquests continguts ha provocat un gir molt important en el sector. Alguns dels grans operadors continuen oferint en els seus sistemes televisius la visualització d’aquests continguts premium a preus menys competitius aprofitant la inèrcia que encara arrossega el mercat, però altres operadors, com Fibracat, hem entès que el mercat comença a entendre la idoneïtat de desvincular el seu operador d’Internet del que volen veure al seu televisor. El client és intel·ligent, i a Fibracat contribuïm a potenciar la seva llibertat per decidir.