2 de Setembre de 2019

Fibracat, patrocinador oficial del Popap de Catalunya Ràdio

Catalunya Ràdio arrenca avui nova temporada, i Fibracat s’estrena com a patrocinador oficial del programa Popap, el gran referent en internet i el món digital a la ràdio nacional. Presentat per la periodista Mariola Dinarès, Popap inicia una quarta temporada en la qual fa una gran aposta per la col·laboració amb l’audiència i l’emissió paral·lela de continguts a xarxes socials. Però l’ingredient més significatiu per a Fibracat consisteix en l’aposta que fa el programa pel talent femení, amb la incorporació de diferents expertes i la posada en valor de les creadores de continguts online.

El patrocini de Fibracat s’emmarca dins d’un acord de col·laboració més ampli amb Catalunya Ràdio. I és que la cofundadora i CMO de l’operador de telecomunicacions, Meritxell Bautista, serà una de les expertes habituals a l’espai #DonesTIC del programa d’emprenedoria Revolució 4.0, conduït per Xantal Llavina. I, a partir de l’octubre, coincidint amb la campanya central a tot Catalunya, la marca de Fibracat ressonarà de forma habitual al Matí de Catalunya Ràdio, novament dirigit per la cèlebre periodista Mònica Terribas.

Amb aquestes accions, Fibracat vol reforçar el seu compromís amb la divulgació digital, les TIC i l’emprenedoria, així com la posada en valor del talent i les vocacions científiques i tecnològiques entre les noies. L’altaveu de la ràdio pública de Catalunya ha de contribuir a amplificar aquesta causa.

T’agrada el que llegeixes? Segueix-nos a Linkedin.